Recordeu la data del Cangur: tercer dijous de març.
31è Cangur de la SCM: 19 de març de 2026
- Per als centres de poblacions que tenen com a festa local municipal el dia de Sant Josep s’habilitarà un procediment perquè puguin participar a la prova, com a concurs, el dilluns dia 23 de març. Els enunciats seran diferents però es valorarà que el nivell de dificultat sigui el mateix; la classificació, naturalment, serà única.
La inscripció seguirà, essencialment, les instruccions anàlogues a les dels darrers anys (amb unes indicacions especials per als centres de poblacions que tenen festa local el dia 19 de març)
- Trobareu aquí, ben aviat, documents de difusió de la prova amb indicacions de caràcter general
- Com a recordatori teniu aquí el REGLAMENT DEL CANGUR 2025 . Caldrà actualitzar-lo pel fet que tot i que, possiblement canviarà una mica la forma de fer l’ingrés i rebre la factura/rebut corresponent. Però així les persones interessades en poden tenir una primera idea, però amb el benentès que s’actualitzarà.
- El termini d’inscripció serà el mes de gener de 2026
- També s’organitzarà de manera ben semblant a la dels darrers anys la realització de la prova, amb la possibilitat que els participants de batxillerat i cicles formatius puguin anar a una seu universitària. Oportunament es publicaran amb tot detall en aquesta pàgina totes les indicacions.
- Com ha estat possible des de fa anys, es podrà demanar una adaptació dels enunciats per a alumnes amb NEE de tipus visual. Hi haurà un formulari per demanar això que s’acaba d’indicar; per a altres adaptacions ja es diu a les Bases del Cangur que el centre pot procedir com faci habitualment en les proves d’avaluació de les diverses assignatures.
- Això inclou la possible interpretació dels enunciat pel que fa a l’idioma. El Cangur de la SCM només s’ofereix en català.
Contacte