Problemes Esprint 2026-2027 5è-6è primària

Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).

El dimecres 20 de gener de 2027 tindrà lloc la convocatòria de Problemes a l’Esprint adreçada a alumnes de 5è i 6è de primària, dins del calendari del curs 2026-2027.

Problemes a l’Esprint és una activitat matemàtica en línia i per equips en què l’alumnat treballa conjuntament per resoldre una sèrie de problemes en el menor temps possible.

L’activitat fomenta la resolució de problemes, el treball en equip, l’organització i l’intercanvi d’idees. Els reptes estan relacionats entre si, fet que converteix la coordinació entre els diferents membres de l’equip en una part important de l’activitat.

La participació es desenvolupa des del mateix centre educatiu a través d’Internet.

Data: dimecres, 20 de gener de 2027.
Nivell: 5è i 6è de primària.
Modalitat: en línia, des del centre educatiu

Més informació sobre el funcionament i la participació a Problemes a l’Esprint al web de la Societat Catalana de Matemàtiques.

Problemes a l’Esprint 2026-2027 per a alumnes de 3r i 4t d’ESO